abstinens

Kollar min mejl minst var tionde minut. Vet ej varför för det finns liksom ingen sjävklar anledning. De enda som mejlar mig är min lärare och päronen. Hm skumt. Har iaf so nu men jag sitter fortfarande och skriver på engelskan. Mitt tempo är inte direkt det snabbaste och jag är deppig över att det inte blir någon bio ikväll. Fast vi ska ju titta på "bio" hemma så det är ju lika mysigt om inte mysigare för då kan man ju ha en filt och typ ligga ner i soffan. Plus att man kan pausa när man vill och slipper skämmas över att gå och toaletten. Man kan smaska högt. Man kan skratta högt och prata högt utan att någon hyschar åt en. Så Ja, det är definitivt bättre att titta på film hemma än i en tråkig biosalong. Jag försöker faktist övertala mig själv. Men nu måste jag arbeta. Ligger pyr till annars...

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0