update

Känns som de där med att skriva här i bloggen inte har varit min starka sida på sistone. Så jag kör en liten uppdatering av de senaste dagarna.

Fredag: Pmon, Tommy och jag va i stan och såg på Gran Torino. Mysigt och den va bra förutom att de va nån störd tant som garvade åt allting skit högt. Irriterande.

Lördag: Vaknade upp sent, T hjälpte mig med lite saker hemma sen åkte jag till stallet och fixade allting till tävlingen. Efter stallet kom Tommy och hämtade mig sen åkte vi till Jakan och Kista. Kollade på lite kläder och hälsade på Jimmy. Sen åkte vi runt i bilen hela kvällen ^^

Söndag: Gick upp vid sex för jag skulle tävla. Gick väl lagom bra. Var 5a i första klassen med ett pet i omhoppningen och stannade ut mig i andra. När jag kom hem städade jag mitt rum och sen åkte Tommy och jag till Norrtälje. De va lite kul och sen åkte vi hem runt elva tiden.

Måndag: Sov typ halva dagen sen fixade jag lite hemma och åkte till stallet på kvällen. Sen tittade jag och tommy på Rally brudar. Kommer dock inte ihåg om vi såg hela eftersom jag somnade :P

haha, sveriges tråkigaste inlägg men om någon undrar så vet ni nu.

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0