aloha!

Hej och oj vad länge sen det var jag bloggade... Har inte riktigt orkat och igår när jag kom hem från jobbet vid sju så åt jag och sen hade jag så jävla ont i huvet så jag gick bara och la mig och sov till elva, kollade på criminal minds och sen sov jag igen. Ganska gött! Sen var det upp vid sju och fixa sig och sedan åka till jobbet igen. Det är ganska roligt faktiskt, Eller vi typ sätter upp hyllor och sorterar kablar men det är liksom inte så jobbigt... Ikväll har jag inte riktigt bestämt mig för vad som ska göras, antingen kanske städa lite om det redan inte är gjort men annars får jag se...Mitt nya täcke som jag fick i julklapp är förövrigt jätte skönt!
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0