blogg? ja!

Har tänkt hela dagen på att blogga men har liksom inte orkat ta mig till någon dator eller någonting. Uuh det sög ju faktiskt! Estet först och sen jätte lång lunch..och sen åkte typ alla ettor och nästan alla tvåor in till stan för att se på bio. Galet tråkig dokumentär film om typ bananplantagen. Jag somnade och det sög och dessutom var det väldigt kallt. Nu är jag hemma hos Felix i Vaxholm och det är najs. Vi skulle ha ätit pizza men Felix kort dampade så det blev inget, fick gå hem till honom igen och äta Chili con Carne. Galet gott ju! Apropå det där med att äta kött btw, jag gillar liksom inte feta stekar och grejjer så helst vill jag ju inte äta typ rött kött. Däremot tycker jag att kycling är helt cräjzy gott och det skulle jag liksom aldrig i hela livet klara mig utan men men, nu vet ni typ...
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0