Felix vid tangenterna...

Hanna har ingen dator hemma, så jag skriver åt henne :D
Hanna har glömt sin dator hemma hos Moa-li, den ligger tydligen bredvid pepparkakorna! Sa hon!

Undra om Hanna har haft några gästbloggare tidigare på sin blogg, Hanna har du det??

Aja skit samma...
Nu ska jag lägga in en bad as låt, som hanna tycker om(de här inlägget handlar mycket om hanna) (jag vet de är jobbigt)
That's it folks, de blir inte roligare än så här hehe, nu ska jag fortsätta se på Fight Club som jag gjorde iinnan, om ni har sett den så borde ni se den btw!
Och med hannas odödliga ord over and out så säger jag hej då.

Åsikter
Postat av: moa-li

jag har faktiskt bloggat här :D

2009-12-13 @ 20:44:36

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0