hanna vid tangenterna

Som ni såg i förra inlägget så har jag ingen dator hemma så därför bad jag min kära vän Felix att skriva lite. Fint inlägg va? Igår så spenderade jag min kväll i Vaxholm eller rättare sagt på Resarö. Det var trevligt och avslutet blev faktiskt också ganska roligt..Sen så gillar jag faktiskt att det som vanligt var jag som var själv med alla killar. haha visst man får stå ut med hemskheter ibland men annars så var det faktiskt ganska najs. Det blir typ skönare stämning på nåt sätt. Eller inte för att jag inte gillar mina fina vänner som är girlz  men det är typ svårt att förklara. Imorn är det ny skolvecka, sista veckan och ja det är faktiskt rätt så skönt. Ska ta en dag på lovet och göra exakt ingenting. Inte röra mig eller någonting bara chilla och typ känna att man inte behöver göra något heller. Ska bli så himla skönt att lämna in alla uppgifter som jag har kvar nu och sen bara ta LOV på riktigt. Vad ska mina kära läsare göra på lovet då? En dag tänkte jag iallfall åka till kungsberget med Robin eller om han inte ändrat sig vill säga. Men nu tänkte jag baka kolakakor eftersom jag ska ta med mig det till skolan eftersom vi ska fika på sam lektionen :)

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0