hejje

Gillar inte att det tar en sådan himla lång tid att åka kommunalt men det tillhör ju tydligen tonåren... Till stallet nu då och sen blir det hem och duscha och göra sig fin för att sedan åka till Vaxholm igen, fan vad jag hänger där liksom. Eller hm aa men det blir nog bara så denna helg för sen kanske jag har någon annan stans att vara. Föresten är det någon mer än jag som har ångest inför nyår. Man måste ju bestämma kläder vart man ska vara och ja typ precis allting. Så himla jobbigt! Denna nyår skulle jag helst vilja fira på ett ställe där man kan åka skidor, typ sälen? Men det lutar nog åt (haha) VAXHOLM!! hehe skratta inte för mycket nu men nu måste jag iallafall gå.

over and out, hje

Åsikter
Postat av: Flux

Hörrö, vaxholm is the shit!!! :P

2009-12-13 @ 14:34:08
URL: http://cfw.blogg.se/
Postat av: ahj

vaxholm hahahaha

2009-12-13 @ 21:36:57

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0