mooooooa-li häär!

hejsan hejsan :) jag sitter här hos min pappa och är allmänt mätt, jag pratar med hanna i telefon och hon sa att ja skulle göra ett litet inlägg :O hon säger att hon är relativt nöjd med dagen, den har varit mer åt de bra hållet iaf.. öh nu la hon på så nu fårja vä improvisera lite! min dag kanske, ja de blir enkelt. Jag vaknade mysigt ( :) )hos min mamma kl typ 10, eller blev ifs väckt men de va mys iaf. sen va de gröt till frukost, sen åka lite bil för att komma hem igen och öppna julklappar med mamma och lukas, ja fick va ja ville men ja visste redan va ja skule få men iaf..  en aaas najs special blend jacka, en emerica hooddiiiiiiiieee, burton tee och thirtytwo boots.. såååå najs :D sen vart de bilen igen för att hämta biiiiig brothaaaaaaa, åka en sväng förbi farmor och sen för att slutligen landa hos pappa med andra delen av familjen lagom till att missa halva kalle.. åå nu sitter ja här med massa julmat å nubbe i kroppen och iaf 1000 kr rikare än innan, haha.. alltid lika fullt upp på ju å man ska vara alla till lags, vill bara sova!!! typ vara borta på julen är de optimala, typ lugnt å skönt :)

PS. ja sitter vi typ pappas data så ja kan inte lägga upp nån bild ^^ om nån undrade!

pussar, kramar och massa mys till dom som känner att dom är värda de av mig, eller dom som tar åt sig kanske snarare, hihi :) <3


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0