1

Första lovdagen idag. Därav rubriken. Gick upp tidigt i morse och åkte och tog hand om Jennifer. Red henne sen åkte jag och red Samira. Nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra idag. Jag som alltid haft fullt upp annars på alla lov men detta lov har jag absolut ingenting planerat. Känns i och för sig ganska skönt. Så denna vecka ska jag lägga lite tid på skolan och sova mycket så jag orkar sen. Pratade föresten med Bella nyss som är med sin pojkvän på Blidö och hon har fått för sig att det spökar där. Hade hört fotsteg och sen när hon gick ut på altanen var det färska spår efter ett djur och en människa. Skumt! Men nu ska jag duscha och sen.... aa de berättar  jag sen

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0