konsten att ha tråkigt

Jag vet verkligen hur man har tråkigt. Har nämligen haft det nästan hela dagen. Har bara suttit i soffan hela dagen och gått mellan teven och datorn. Har inte ens kollat på något roligt eller gjort något bra med datorn. Bara kollat runt och aa. Får ångest över att inte ha något att göra. De är skönt ibland men nu vågar jag nästan säga att jag längtar tillbaka till skolan. Längtar efter att ha något att gå upp för på morgonen och något att göra hela dagarna. Tur att det är några år kvar tills jag bli pensionär. Tittade iallafall på "Den rätte för Rosing" idag och de var faktist riktigt kul. Min favorit är den där 46-åriga pensinären som njuter av sitt liv och tycker att det är onödigt att jobba. Han verkar faktist vara den rätte för henne. Haha. Dagen imorn kommer bestå av stallet på morgonen och sedan hem och sedan stallet och träning på kvällen. Sen så ska jag kanske gå på bio men får se om jag hinner. Men nu ska jag knyta mig. Finns många sätt att säga de på. hehe. sov gott

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0