onödigt fält

Är grymt grinig just nu. Men det finns såklart många orsaker. Orkar seriöst inte med den här skiten. Samma dag ut och in. Lika mycket skit får man ta. Jag förstår din situation men du behöver fan inte vara så otrevlig för då kommer du inte ha något kvar.

En anna orsak till att jag är grinig är för att min häst bet mig i kinden och sen fick jag höra massa annat snack omfolk som behandlar min häst dåligt. Fuck dom. Fan folk som inte vet hur dom ska hantera djur borde skjutas, eller iallafall inte ha djur. Sen så fick jag även höra massa andra saker som jag redan visste. Blir sjukt irriterad men hon är en grym tränare så därför vill jag inte sluta. Och sen mitt i bilden kom pappa in och då blev jag otrevlig mot honom. Sorry Dad. Här hemma nu med en ond kind och med mig själv som verkligen inte orkar plugga matte. Men som sagt jag har bestämt mig för att klara av matten den här terminen och då ska jag fan göra de. Fan så jag svär då. Typ fan i varenda mening. Men iallafall jag gör de jag vill och om jag har bestämt mig för att göra en sak så fullföljer jag de. Så alla som klagar på mig om allt. SLUTA!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0