sick person

Yes I am. Sjukt trött och mår inte alls bra. Skulle typ vara bra om jag blev sponsrad av Ipren eller nåt. Grymt skumt att jag typ alltid har ont i huvudet men jag tror att det har något med mina ögon att göra. Måste fixa glajjor snart!! Dagen idag har bestått utav skola som jag först inte tänkte gå till för att jag mådde dåligt men sen tvingade mor och far upp mig. Dagen var trevlig och jag och PÄLLI har mest flummat runt som vanligt. Sen åkte jag till stallet och red. Ponnyn var dummis idag. Not good! Sen kom min käresta och hämtade mig och sen dess har jag varit där sen typ en halvtimme sen. Nu måste jag hoppa in i duschen för jag orkar inte duscha imorn ^^ Om ni ville veta.

Btw, jag är sjukt grym på bilden i skolan. Ligger grymt mycket före och alla mina arbeten har vart skit bra enligt Sigga. Sigga är den bästa läraren!! :D <3

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0