hej säger en trött hanut

har typ sovit hela dagen känns det som. Gick upp vid nio och å frukost och lite grejer sen så dog jag i soffan och låg där i typ två timmar. Va så jäkla trött och ändå hade jag sovit länge. Sen åkte vi iväg till nåt Säteri och hade de trevligt. Lunch på Burger King i stenungsund och dom va fan helt dumma i huvet där. Så jäkla sega och stod bara och va trevliga!! damp på de! Sen åkte vi till UA och hämtade kapellet till båten som tyvärr va felsytt. Eller inge soltak så de va ju synd. Men båten kommer iallfall bli snygg med den på. På vägen hem somnade jag och vaknade inte förens vi va i Henån då Anna-Karin väckte mig. Köpte glass och Red Bull för att jag skulle vakna till och orka klippa gräsmattan men de ville inte gud för han öppnade sig när vi kom hem så de blev bara chillande. nu ska Glenn, Anna och jag titta på film och sen ingenting. Skönt som fan!
 Kuusiiin!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0