01.37

Har precis landat i min säng. När vi satt på bussen hem blev Filip hjälte. De va en man brevid oss som låg och sov. Mycket skum man förövrigt. Men iallafall så ropade busschauffören ut att vi måste väcka honom eftersom bussen inte vände. Ingen gjorde någonting men Filip var modig nog att peta på den mystiske mannen som inte ens sa tack och såg lite små hög ut. Då ropade busschauffören ut ett tack till Filip. De hade varit lite roligt om alla hade börjat applådera på bussen men alla såg bara tråkiga ut och lyssnade vidare på musiken. VI var hemma hos Robin också, filip kallar honom för Bob. Trevligt  även fast vi såg en dålig film. Sen så mår jag dåligt också. Men en annan ung hjälte lånade ut sin tröja till mig så jag slapp frysa. Tack diskmedlet^^ Nu ska jag och Moa-li hoppa i säng. Myysigt! puss

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0