22.18

Tisdag idag och de är alltid veckans slappaste dag. Har nästan aldrig något viktigt att plugga då och det är alltid den kortaste dagen i skolan. Tog de lugnt sen åkte jag till stallet och tog hand om ponnyn. Red inte så hon fick gå i skritten. Sen så åkte jag till Veda på möte för allsvenskan Div. 1. Ett helt onödgt möte då vi knappt sa något vettigt. Lagledaren liksom??! Sen så efteråt träffade jag saknade Becca. Har saknat henne sjukt mycket med tanke på hur kul vi hade förut. Då umgicks vi typ varje dag. Trots att hon bodde i täby så typ tog vi bussen till varandra hela tiden. Saknat! När jag kom hem tittade jag på "Den rätte för Rosing" och "Desperate Houswievs". Och nu så sitter jag här. Bra dag.

Ojj, jag glömde nästan det bästa med denna dag. Ellinor är numera ej singel!! :D

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0