allt och ingenting

Har ingen aning om varför jag skriver eftersom jag inte vad jag ska skriva om. Igår överaskade vi Moa-li. Hon blev glad. Vi var glada. Nu är jag sjuk och ska till doktorn. Ska nog gå och boka en tid hos optikern också. Orkar inte gå runt och se suddigt längre. Förövrigt sitter jag i skolan och har tråkigt. Slutade vid tio och nu har jag inget att göra men jag orkar inte åka hem för jag ska ju som sagt till doktorn sen och det är mycket närmare från skolan till tåget än hemifrån och då tänkte jag att jag lika gärna kunde sitta här och jobba. åh shit vilket lång mening, höll nästan andan. Så som man gör när man är typ nervös och bara pratar och pratar. Haha vet inte om ni brukar känna så men de gör jag. Nu ska jag spela lite.
                                          

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0