Dagen idag

Kom ganska mycket försent till skolan men christian är chill så de va chill. HAHA. Hade iallafall no redovisning vilket gick bra men jag läste typ bara från pappret. Hade ju inte direkt övat på de så mycket innan. Sen kom bilden och jag har ju lurat i min bildlärare Sigridur att jag är färgblind så vi hade mycket diskussioner runt detta och hon hjälpte mig mycket. Min bild är skit ful men hon tycker att den är molerisk och vacker. Vad fan är molerisk liksom? På lunchen åt vi. Konstigt?? Sen så skulle Bellsan träffa sin pvän så jag följde med. På so lektionen somnade jag och då ritade Ellinor ett sträck på mn kind som är skit stort. (arg) Eftersom jag var så trött och de va en lektion till tvingade jag snällemårten att köpa en red bull till mig. Hur fasiken sa ajg klara mig om de sätter 18 års gräns på de??!! Jag kommer typ dö, eller iallafall vara väldigt trött väldigt ofta. På matten gjorde vi ingenting. Och de roliga va att vi behövde inte göra någonting heller. Bella, Mårten och jag satt utanför och gjorde ingenting heeeeela lektion. Marcus har blivit så slapp på sistone. Typ som han är på idrotten. Skumt! Vi slutade tio i tre men jag väntade med PÄLLI och tog tåget med henne. Hade ingen anledning egentligen men jag hade ju inte bråttom hem så wtf. Nu är jag hemma och tänkte sätta mig och plugga matte. Har prov i rymdgeometri imorgon. Blir kul. Sen ska jag och Bella till tebban imorn också. Bli kul. Nu ropar pappsen. pyss

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0