God Morgon

När jag vaknade nyss fick jag en känsla av att en viss person hade ringt mig inatt så jag kollade i genom samtalslistan och mycket riktig. Men de skumma är att jag inte kommer ihåg vad vi pratade om. Eller jo lite men inte resten. Och de roliga är att hon inte heller kommer ihåg men det har ju i och för sig sina orsaker. För varför annars skulle hon ringa mig kl 02.10 på en fredagskväll. Ni fattar säkert. Kvällen igår blev väl rätt så lyckad för min del. Tittade på film och myste så det var trevligt. Denna dag har väl mest hästsaker att erbjuda. Ska åka och köpa mat till hästen och sen ska jag ut och fixa henne till imorn. Kuuuuuuuuuul! ^^ Nu ska jag pallra mig ner och äta frukooooost. Hej så länge!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0