godnatt?

Ännu en sen natt.Inte vad jag behövde egentligen men de va mysigt riktigt mysigt. hmm, satt först hemma med Mamsen men jag var super rastlös så jag lämnade henne och min grönssaksdipp och åkte till Anton i täby. Där va de folk. Kanske inte jätte roliga folk. Hehe Sam och jag stod och pratade på balkongen jätte jätte länge. Tack Sam... Sen så gick vi till statoil och så delade jag och diskmedlet på glass. Baked Alaska. God men inte jätte god. Sedan gick vi till Anton igen och tittade på film. mysigt kunde de ju varit om jag inte suttit och snörvlat hela filmen. Jävla förskylning vill bara att den ska försvinna!!! Nä nu måste jag verkligen verkligen sova. Har typ 5 timmar sömn plus inattt att ta igen. skönt.

btw, min grönssaksdipp står fortfarande kvar i kylen. Och min Ben&jerrys i frysen. mums!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0