home

Äntligen hemma. Har ju inte varit de på hela dagen. Först åkte vi till Arninge och köpte hästfoder. Sen så gick vi till H&M och jag köpte lite smink. Efter det åkte vi till stallet fast först gjorde vi ett stopp på WoW där jag fick min efterlängtade pikeur tröja. Den är skit snygg verkligen! Samira var jätte fin idag. Jag va till och med duktig och tvätttade henne så nu är allt klart inför imorgon. Ska gå upp kl 5 men eftersom det byts till sommartid inatt går jag egentligen upp vid 4. Yippie! Dessutom tar det 2 timmar att åka till tävlingen så vi lär ju inte vara hemma förens på natten. Kul de med. Nu ska jag duscha äta och sen plugga lite. Wish me luck!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0