money money money

Sjukt stort behov av pengar nu. Är så himla sugen på att shoppa i mängder och jag vet precis allt jag vill ha. Kommer nog gå på ca 3000 så de är bara att börja spara. Måste verkligen ha allting också då jag verkligen ser hur jävla snyggt det kommer bli :D Men frågan är ju hur fasen jag ska få ihop pengar. Jag får ju bara 600 i månaden då jag har hästen och sen så lägger jag undan lite till Falsterbo. Den här månaden har jag jag ca 700 att röra mig på så jag kommer nog kunna handla kläder för ca 500. Haha nu vet ni mitt ekonomiska tillstånd... Gaah måste verkligen hitta nåt jobb men vart fan då liksom?? Dessutom har jag inte lust att sitta i kassa. Passar mig mer att packa upp varor och sånt. å jag måste ta tag i de nu men hur ska jag få ihop allt. Slutspurten på nian snart, kanske två hästar, gymma och sen alla nära och kära. Kommer nog aldrig få de att funka men de är bara att kämpa vidare

Åsikter
Postat av: Pälli

Du måste vara 16 för att få sitta i kassan ;)

2009-03-18 @ 11:40:44
URL: http://megahemligt.blogg.se/
Postat av: sofia

FALSTERBO HANUT :D <3

2009-03-20 @ 14:41:56
Postat av: sofia

FALSTERBO HANUT :D <3

2009-03-20 @ 14:42:10
Postat av: sofia

FALSTERBO HANUT :D <3

2009-03-20 @ 14:42:33
URL: http://sufian.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0