min mage kurrar

Veckans planer ser bra ut. Precis en sån vecka som jag gillar!

Måndag: Skola, hästen. Göra klart bild uppgift, matte och no. Cookie besiktigas
Tisdag: Skola, hästen. Göra klart en annan no uppgift. Kanske bio med min älskling och sen sova där
Onsdag: Skola, hem och plugga och packa sen till Ann
Torsdag: Ann och jag åler med hästarna till Falun
Fredag: Falun
Lördag: Falun
Söndag: Falun hem, rida Cookie och hem och sova!! :D

Kanske lite mycket plugg måndag tisdag men för att åka till Falun måste jag ha en del saker avklarade så jag slipper ta igen det sen. Har även v. 21 planeringen klar!

Måndag: Skola, häst och PLUGGA!! SO
Tisdag: Skola häst och PLUGGA!! SO
Onsdag: Skola, packa Samiras grejer och sen sova tidigt
Torsdag: biltur hela dagen till landet. Det skulle vara galet roligt om min älskling följer med så att jag slipper vara utan honom en långhelg till för det skulle inte vara roligt! (hihi snälla pappa) <3 Lämna hästen till Kerstin i Uddevalla.
Fredag: Leka galet mycket på landet. Mysa med lammungar och älskling och sen på kvällen ska Farmor (Majken) ha ett litet "party". Jag får träffa Smulan och faster och hennes mage! :)
Lördag: Sova länge sen tänkte jag nog kanske bada. Galet kallt men ett år badade jag faktist på påsken  och nu är det ju mycket senare så får se...
Söndag: Hem, tyvärr utan min häst men hon får det nog bra.


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0