Gute Nacht!

Idag vare skuuula med lååång bild lektion och sen men va fan har ju redan skrivit detta :S Men men efter skolan gick vi ju till tatuerings studion och frågade om tungpiercing och grejjer så det blir den 4e eller 5e. Och sen ska ju lilla Filip göra en busig lite grej med mig också ;o hihi Moa-li tänkte boka tid tills dagen efter hon fyllt 18 men han sa att han inte hade kalender så långt så vi ska gå dit igen i typ februari. Eller det lär ju bli fler gånger också, ska ta hål i örat uppe också men det ska jag typ göra samtidigt som tungan eller efter ;) Waah, jag typ älskar piercingar, tur som fan att jag har begränsningar för annars skulle jag sett ut som en glittrande julgran. Man får liksom värsta kicken och då spelare det ingen roll om det gör ont. och Det bästa är typ att göra det på en själv. Ska fan ta ett till i örat ;) Men nu tänkte jag typ knata upp till min säng och sova en liten stund, eller iallafall tills jag vaknar imorn

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0