hey

Vaknade i morse vid halv åtta av att jag fortfarande hostade lika mycket så då gick jag upp och tog lite god hostMEDUCIN och gick sen och la mig. Ställde klockan på halv 11 men då ville jag tydligen inte gå upp för mamma ringde och väckte mig vid 12 och då sov jag fortfarande. Idag ska jag skriva klart min grej om Albert Speer som jag ska redovisa på Måndag. Trevligt efter inte ha varit i skolan på en vecka att stå och redovisa om nån random hitler anhängare liksom, ahja.

Imorn är det tävling men får se om jag verklligen ska tävla känner mig fortfarande inte frisk har inte varit i skolan men jag vill ju så gärna tävla nu när det går bra. Eller det går typ alltid bra med Cookie men ändå liksom... Hoppas hoppas hoppas!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0