Idag köpte jag detta...


Stor tisha från GT 49:- om jag inte minns fel

Skjorta H&M 100:- (snacka om fynd!!) Linne 69:-

Haha, Oh no! Min blogg håller på att bli en sån där som man bara skriver om kläder i, haha nej nej det kommer den aldrig bli! Har aldrig brytt mig speciellt mycket om vad jag har på mig bara det är bekvämt och inte ser helt konstigt. Testade även mina älsklingsbyxor idag. Grabben som hjälpte mig skrev upp tvätten och storleken på en lapp så när jag kom hem gav jag den till min söta snälla mamsi! :) <3 Hehehhihihöhöhoho

Nu ska jag typ byta kläder och sen ta tåget till Moa-li fast det går ändå inte förens om en timme typ men ändå...

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0