todayyyy

Så nu har jag skrivit ett cute inlägg i "klassbloggen" men men. Idag har det varit en bra dag först vare svenska och vi hade typ filmkunskap fattade nada och sen ska vi analysera en film. Såg på tillsammans av Lukad Moddysson eller hur han nu stavas och den filmen är lite rolig. Sen vare Grafisk kommunikation och jag försökte lära mig illustrator och göra en affish men det ju ju sådär :/ Sen vare lunch trevligt trevligt och sen träffade jag Moa-li och flummade runt lite och sen gick jag med klassen på matte lektion och det va ju skönt för jag ligger före dom och har redan gjort provet :D Så det var very najs och sen så tror jag minsann att det var engelska och de va ju typ också trevligt och sen lite tyska på slutet. Slutade 4a vilket var drygt men imorn är det en härlig lektion. Har två lektioner. 3 timmars bild och sen lunch och samhällskunskap, very najs! Nu ska jag minsann sova lite hej å hå!
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0