long time no see

Väldigt väldigt länge sen jag skrev något i min fina och alldeles underbara blogg. Saknat mig va? hehe behöver inte ens fråga för det vet jag att ni har gjort. Har inte riktigt haft mig tiden, eller jo men kanske inte tagit mig tiden! Igår var det första lovdagen och jag gjorde inte så mycket...Hoppade pollen och det gick super och sen  så åkte jag hem till jonjon och badade, haha kul för den grabben som fick gå upp kl halv sex HAHAH! Men idag så har jag iaf städat hans rum lite granna så nu är det jätte fint och fräscht och alldeles strax kommer någan av mina päron och hämtar mig eftersom jag ska till stallet och rida ut i det vackra vårvädret med mina fina flickor...Talk to you later bitches!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0