Dag 5-fula ovanor

hmm, jag är extremt dålig på att plocka undan efter mig hemma men när jag är borta är det nemas problemas. Sen så blir jag även väldigt trött när jag dricker alkhol och brukar typ lägga mig i närmsta säng, not good at all!

Men det värsta av allt är nog min förbrukning av mobiltelefoner. Kan inte ens räkna de på två händer längre. Helt jävla sickt! Och de som är ä nnu sjukare är att jag är ändå rrrrrätt försiktig men ändå så pajjar de. MEn man vill ju va ball och visa vad telefonen håller, därav min nuvarande som har spricka i skärmen och helt svart. Ush aja baja. Tur iaf att man har en pappa som jobbar med skiten. Får hem två nya idag så att jag inte behöver vara orolig! skönt...

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0