dagens lilla problem

Har typ länge funderat på detta ämne och nu ska ni allt få höra. Ni vet när man sitter på en helt proppfull buss där det typ inte alls finns några sittplatser? Ni fattar, eller hur? Det är ju väldigt drygt och när det är så, flyttar jag ALLTID undan mina tillhörigheter så att någon annan kan sätta sig bredvid mig men det är ju visst inte alla som tänker som jag. Vissa fortsätter ha sin väska på sätet bredvid sig även fast det kanske är 7 pers som står upp. Förstår liksom inte riktigt på mig de människorna. Och det konstiga är att jag upplever detta mestadels med äldre människor, speciellt gamla damer. Va fan!? Väljer de att åka buss eller tåg får de väl stå ut med att det kan bli lite trångt och intimt och speciellt med massa ungdomar. Sluta med era dryga blickar och lämna lite plats liksom!


Åsikter
Postat av: Fotograf Annie

Det är ju jättemånga (främst äldre) som sitter på det yttersta sätet när bussen är full. Jag brukar precis som du flytta undan min väska till mitt knä när det börjar bli sådär jättefullt, annars känner man sig så dum :P

2010-02-16 @ 10:23:03
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: jess

helt rätt!

2010-02-16 @ 10:24:38
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0