hej

Sitter i skolan och tänkte nog snart gå och äta litegranna. Är sjukt sugen på nuggets så jag tänker faktiskt äta de. Hm dessutom har jag ett pedalavtryck på vänster smalben och två fotknölar på höger fot. Dumma dumma enhjuling!! Men kul är det så jag tänker faktiskt fortsätta. Idag ska jag typ hem sen, kanske köpa nya jeans om jag hittar några sköna. Sen så blir det hem och ta bilen till stallet. hhah nej jag kör inte men min PAPPA (hej jesper) kör mig. Han är en snel hezht! Sen så ikväll tänkte jag faktiskt raila lite. Får se om jag slänger upp en edit lite senare typ inatt. haha skämt åsido, fan ni vill inte se mig! men men, sen så kan man ju alltid hoppas på sovsällskap fast det är då ytterst liten chans, heh men jag fortsätter hoppas. Nu ska jag ta Felix i örat och bege mig mot donken!

over and out, hje


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0