vad ska det bli av mig?

Jahapp då har ännu en dag i mitt hemskt ointressanta liv gått. Sov till två. Bråkade massvis med mamma som hällde vatten på mig men hon fick minsann igen, mahaha. Sen så har jag gått omkring i Johns underbara skjorta med ingenting under, mahaha. Åkte en sväng till Täby c och införskaffade ett par jeans och typ bhar och trosor så att någon kan bli lite lycklig (<3) mahah

Imorn ska jag jobba på Metro så kommer befinna mig på Mtg huset hela dagen lång, kanske svänger förbi Monki också. Det blir nog jätte trevligt och aa just ja, nu ska jag smsa Matilda och sen imorn ska jag färga hennes söta lilla hår. Jag är en blåval btw!

over and out, hje

Åsikter
Postat av: Matilda

Det där sms:et har inte kommit fram :P



<3

2010-02-28 @ 23:07:52

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0