#1

Har kommit på att alla mina vänner är extremt snälla och även min familj. Oavsett om jag behandlar dom som skit så finns de alltid där för mig. Jag mår sjukt dåligt över detta men på ett sätt är jag även tacksam. Tacksam för att jag är så lyckligt lottad med mina underbara vänner och underbara familj! Utan er skulle jag faktiskt inte klara mig mig, liksom överleva vardagen. Även fast jag vill klara mig själv och vara självständig så har jag insett att livet inte riktigt fungerar så. Man behöver andra. Förlåt för att jag beter mig som jag gör och jag ska försöka bättra mig....

Åsikter
Postat av: Matilda

Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra x)

2010-01-10 @ 18:29:29
URL: http://mecc.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0