25 grader

Nu är jag färdigäten och allt sånt annat. Har ju spenderat min dag i Romme eller jo ja 4 timmar i bil också och imorn blir det samma sak fast i Kungsberget. Blir jävligt najs med mycket åkning, gick dock inte så bra idag. Var liksom lite för kallt för att kunna åka så blev mycket sittandes inomhus. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film med Isabelle :)

over and out, hje

Åsikter
Postat av: mia

SV: Enligt mig & vissa andra i klassen förstör jag inte stämningen mer än någon annan.

Men det jag blir mest irriterad på är att de personer som Felix påstår hatar mig också, att dem inte vågar visa sig :)

2010-01-06 @ 13:16:47
URL: http://miasklagomur.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0