Draft: Jan. 10, 2010

Är galet trött nu och har typ inte gjort något på hela dagen lång. Vaknade i berga och åt lite frukost sen typ inte göra nåt, höll på att missa tåget och sen somna på tåget hem så att jag höll på att gå av men det är lugnt, lugnt oki!??! Chillade hemma försökte lägga in bilder vilket inte gick, åkte till stallet och longerade min fin fina polle och sen hem och lägga in bilderna som nu ville fungera :) Sen så har snälla David ritat min tatto också, den blev faktiskt väldigt fin och precis som jag ville ha den! Lägger upp bild när det vill fungera, så nu ska jag bara snacka med Filip och sen blir det tatto dags, najs som fan! Nu tänkte jag göra min säng sällskap,

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0