hiss/diss

Måste ju faktiskt vara lite traditionell också ibland....

HISS
Tänkte stå emot strömmen och säga att dte är sjukt NAJS med snö, älska det!
Det är bara typ 5 veckor kvar till sportlovet och då är ju sommarlovet närme
Snygga brudar med snygga dreads!
Och sen så kan vi ju hissa Moa-li också -.-

DISS

Hmmmm, först och främst modebloggar. Och då menar jag typ 15 åringarna som inte har någon koll och med de menar jag inte har jag har koll men hallå va fan dom ser ju exakt likadana ut liksom!!
FJORTISAR
Mattelärarn, hon är inte najs och tror att jag är helt cp i huvet!

sen så har jag typ inget mer att dissa för jag gillar livet rätt mycket nu...

Åsikter
Postat av: Richardtine

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-23 @ 13:51:23
URL: http://richardtine.blog24h.com

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0