vitlöksbröd <3

Nu är jag hemma och har precis klivit ut duschen och det var riktigt skönt. Idag har jag inte gjort så himla mycket, stallet sovit chillat och ätit. Har typ haft samma kläder på mig nästan med ett undantag dock...Sjukt jävla skönt! Sen åkte jag och mina älskade familj Lundh till täby c för att slänga i oss lite pasta fast jag åt inte pasta men det var gott ändå! Träffade Robin gjorde jag också och fick hem mina söta braller, har saknat dom så men antar att dom säkert haft det bra i sälen och i svinninges skogar. Nu ska jag vika lite tvätt och sedan ta med mig mina skidor och pjäxor och allt annat till Isabelle. Ska ju åka till Romme med hennes familj också, denna vecka kommer bli najs med mycket skidåkning! ;)

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0