summertime

oj oj oj...long time no see eller vad säger man. Skit samma för nu tänkte jag fan börja blogga, ett litet inlägg om dagen med en jävla massa härliga sommarbilder. Det klarar jag väl...eller? Sitter för närvarande i bilen till landet och vi är väl framme om högst en timme, känns grymt härligt faktiskt. Tänkte typ köra lite update med vad som hänt i sommar så här får ni!

- sett jävligt mycket south park med john
- sett en jävla massa folk åka wakeboard
- åkt en jävla massa donut tänkte jag säga men har bara åkt en gång
- haft jävligt kul på peace and loveeeeeeeeee
- solat så jag fått solsting
- INTE BRÄNT MIG!!! :D
- Badat så nu har jag typ simhud
- druckit endast få mängder alkohol...
- Varit i Simpnäs med Malin
- fått skavsår i rumpan när red i bikini
- dragit av korsbandet

Framöver så kommer jag spendera väldigt mycket tid med lilla Klara, samiras söta föl, norskarna på landet, mina små kusiner, farmor, fastrar och självklart lillebror. Sen när jag kommer hem bor jag själv med min man i två veckor så vänta er ingen hang around tid då för då ska jag städa och laga mat dygnet runt. Vad gör man inte för kärleken?

hörs ikväll guys and girls!
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0