sunny day

Idag är det soligt och jag är på extremt dåligt humör. Det suger verkligen att vara här hemma. Det enda positiva är väl att sitta vid datorn typ. Sen så ser jag liksom ingen mera glädje...Igår var jag ännu argare. Har ju liksom möjligheten att åka upp till Åre och det har jag fortfarande så om någon snäll peron skulle kunna ge mig ite mat och tåg pengar skulle jag bli världens lyckligaste liksom. Men ingen vill tydligen att jag ska vara lycklig ,hepp :(

Och idag är det som sagt soligt och då skulle man ju behöva solglasögon men mina ligger i jonjons bil så det blir liksom lite svårt att få tag i de :( Nu ska jag gå in på sj och fortsätta suktaaaaaaaa!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0