hej

Jag är heller rättare sagt jag har blivit extremt dålig på att blogga!! Känner mig rätt värdelöst för det är ju liksom kul så jag tänkte typ börja med de igen, eller iaf i sommar för jag kommer ha det så jävla kul! Fast har ett svårt val när det gälkller festival biten, emmaboda el. P&L...I början av sommarn om typ ett par veckor alltså inte midsommarhelgen så är det lite halvt planerat att Moa, Jesper, John och jag ska bila ner till mitt land och hänga där i ett par dagar. Sen så tror jag att jag ska försöka få två par veckor borta med hästen hos en av mina tränare, men det får vi se. Kan ju fortfarande inte rida med mitt knä. Sen så kanske de blir några dagar på en båt beroende på hur min boyfriend vill ha det och sen antagligen några dagar i norge...Mycket trevligt! Sen far jag nog ner till landet igen för at umgås lite med min stora tjocka släkt! Här får ni lite bilder från föregående veckor...

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0