yesterday

Igår var det en rätt härlig och skön dag! Chillade först till typ ett och sen bestämde jasmine och jag för att sätta i optimisten och segla lite. dock med väldigt lite vind så det gick extremt långsamt men vi ursäktade oss med att det var bra terapi. Sen chillade vi lite till och kom på att vi ville åka vattenskoter så på med våtdräkterna och ut i vågorna. Galet kul det där och det känns så jävla mäktigt att åka med något som går såpass snabbt. Jag körde också lite men de e fan svårt att styra och grejer när det är så jävla mycket vågor! Sn så skulle vi egentligen grillat med släkten men joppe skulle lägga i sin båt så då blev jag med honom istället, eller rättare sagt dem. Åkte till Vaxholm men då skulle de andra hem så joppe och jag åt en  mysig middag på kabyssen. Behövdes verkligen! Sen for vi hemåt i den iskalla luften och jag hade enbart en liten liten klänning, men med hjälp av lite kroppsvärme och ett kapell fungerade det ändå hyffsat! Jag gillare!

Åsikter
Postat av: Vidaralisha

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-06-29 @ 07:40:22
URL: http://vidaralisha.blogbrief.com

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0