ett litet tips!

måste bara förklara en sak eftersom de likzom typ skett ett liiiiiiitet missförstånd va. det här är min blogg. mitt tankepalats. min vän. och ja massa mer. men här lägger jag upp saker som jag blir inspirerad av, sånt som jag tycker är snyggt, ballt, coolt, häftigt jaa you get it?! bara för att jag lägger upp en låttext som handlar om droger betyder inte de att jag tycker att det är okej. bara för att jag lägger upp bilder på heltatuerade människor så betyder inte de att jag kommer att se ut så. jag tycker att det är fint och beundras utav de människorna. min blogg och jag skriver vad jag vill, lägger upp vilka bilder jag vill och jag väljer själv hur jag vill se ut. peace!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0