get over it

Jag har alltid trott att det som händer ska hända. Dör någon så är det meningen att den personen inte ska leva. Hårt men jag har alltid inbillat mig själv de. Nu var det dig och mig som det "drabbade". Klart att jag blev ledsen och chockad för du betydde väldigt mycket för mig och vi stod varandra otroligt nära. Men vi var vänner och jag tror att man växer ifrån det på något sätt. Vi båda ville ha andra och så har det varit länge.
Fan det är sjukt egentligen att vi ens blev tillsammans. Jag som verkligen inte ville ha pojkvän. Men så kom du och mina tankarna ändrades. Är glad över den tiden vi fick tillsammans, många bra minnen. Mer bra än dåligt. Sånt är svårt att glömma men jag lägger de i glädje minnena. Nu ska jag ha kul och göra de sakerna jag har velat göra. Roliga saker som får mig att må bra. Om jag kan åka skidor denna säsong spelar fan ingenting någon roll tyyyp...

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0