kaozzz

jahaaaappp, det finns en dator i stora huset men jag har liksom aldrig orken eller tiden till att logga in och skriva lite. men men. Idag när vi låg och powernapade, efter att vi var klara i stallet och hade ridit typ 10 hästar totalt så ringde min mor lite smått hysterisk och ba: du ska operera dig imorn!?. Förvånad som fan blev jag eftersom jag trott i typ en månad att de va på torsdag såatttheeeeee. de blev lite kaos men nu bestämde vi att hon kommer och hämtar mig imorn vid tio så jag ska gå upp halv sex och rida Cookie innan frukosten eftersom jag inte får äta efter 7 :( och sen rida några till innan jag åkeeeeeeeer. sen får jag se hur jag mår och när jag kommer tillbaka men väl hemma lär ni få massa inlääääääggg. pusssii

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0