bla bla bla

Vill först varna folk som tycker att jag klagar för mycket och sen be om ursäkt för den bitter fittan jag är hehe men com on....

I kön till maten hör jag pratar lärarna om vem som tar hand om ungen på nätterna. självklart var det två dudes! haha och den ena säger, hon får fan ta skiten nu jag gjorde ju jobbet för 9 månader sen. What the fuck ofta man ens säger så, jävla idioter!?

Och sen nu alldeles nyss sitter ett par och bråkar o grejer. Fan håll eran jävla skit till er själva och bråka inte i skolan, ännu mera idioter!?

Och till typ alla par, de är så ohett när ni sitter och hånglar i skolan och typ klänger på varandra. En liten puss är liksom ingen big deal men att sitta och verkligen rå hångla är ju lite over the liiiine likzom. uhääu
sorry om jag klagar o grejjer men blir bara så sjukt jävla irriterad.

Åsikter
Postat av: Nils

"Fan håll eran jävla skit till er själva"

2011-03-23 @ 23:03:12
Postat av: Kungen

Att vara ärlig är inte det samma som att klaga. Håller fan med dig på det sista om rå hånglet.

2011-04-26 @ 19:23:46
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0