plans

Sitter och funderar och kollar på lite festivaler inför sommaren. Förra året var jag ju på Peace & Love och hittills så har de bäst bandsläpp i min smak men å andra sidan vet jag hur det kommer bli. Man kommer ju inte orka springa runt och kolla på allting. Hultsfred vore ju fett bara för att det är hultan liksom och de har jag velat åka till jätte länge och sen la de ju ner och då blev jag ju ledsen men nu när det bli i år så blir man ju jääävligt sugen. Och sen är det typ samma sak med Roskilde. Och min kära faster har alltid sagt att jag ska åka till hultan och Roskilde. Men viii får seee, borde kanske skaffa mig ett jobb först. låter väl bra de va? puss puss

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0