död fisk


7 h sömn sen i fredags, jobb hela dagen igår och på tok för mycket alkohol på kvällen. tror ni att jag mår bra ellleeeeer? ingen rockstar här inte. fy faaan. och som på grädde på moset så kommer mormor och morfar hem till oss snart. borde väl duscha så att de inte känner spritdoften? eller byta byxor som stinker skumpa? känner mig som en uteliggare typ...haha nej kompisar jag skämtar bara såklart, hehhhuuuu. nu måste jag göra saker och detta inlägg har tagit mig typ 30 min eftersom jag har suttit och läst kursinfo, hihi puss

Åsikter
Postat av: emma

svar: åh det är ju det! =) Nä du.. jag vet inte! Känns jättetråkigt att inte ha något planerat :( Förmodligen börjar jag plugga till hösten, så just nu känns det långt bort med en resa. Fast kommer jag inte in så vet man aldrig var det bär av ^^

2011-05-01 @ 15:06:25
URL: http://enmammut.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0