Sick shit

Var helt jävla chockad när jag vakna och nu ska ni få veta whyyy. Min mentor som kommer från norrland hade tagit med oss på nån resa och vi skulle typ vandra och lära känna varandra. Den dagen jag drömde om så vandrade vi i skogen och när vi gått ett tag så börjar vi se små hyddor och typ nåt konstigt litet torn. Min mentor säger då att de är björnar som bor där och alla i klassen blir typ livrädda. När vi gått ett tag till viakar mentorn till sig oss och pekar mot höger och där typ 100 m fram sitter en stor jävla bjöörn! Alla blir helt knäpptysta men vi fortaätter typ gå fast jag går såklart vilse och helt plötsligt kommer jag till en buss som jag hoppar på. Och vilka sitter inte där om inte hannes och eric från självaste Trainspotters. Snacka om att jag blev chockaaaaad!! Sen började vi snacka när de skulle gå av och jag berättade allt om vandringen och klassen och sen följde jag med de. Ingen aning om vad som hände sen eftersom jag vaknade. Hahaa men sjukt fett tyyyyyp


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0