summering sommaren 12

de va ett jävla tag sen sist. händer för mycket i mitt liv för att hinna med den här bloggen, men nu ger jag er och mig ett försök igen, för jag gillar ju faktiskt att skriva här... Min sommar har vart bra fast egentligen ganska torr, har jobbat hela jävla sommarn förutom en ynka vecka semester där jag både hann med några dagar på landet samt Gatebil i norge. Sen har jag inte gjort så mycket mer, vart på en del drifting tävlingar, tävlat min egna lilla polle, tränat, åkt lite vattenskoter, badat lite, festat ytterst lite, hängt i Gävle. Ja de är typ allt jag hunnit med, alltså typ inget alls. Imorn är de första dan i skolan, första dan i verkligheten, jävla piss skola, önskar jag vore sjukt smart och kunde koncentera mig men icke sa nicke..... aja här återkommer later .

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0