ordinary stuff

Sitter i skolan som vanligt och har tråkigt. Känner mig dessutom helt handikappad utan min mobil som Malin har eftersom jag glömde den i stallet igår. Skirver iaf lite på min Idrottsuppgift som jag egentligen borde skriva massor på då den ska vara inne kl 24.00 ikväll, men men. Måste dessutom göra klart engelskan och Spanskan. Redovisnings imorn. Vilket betyder att jag även måste träna på de muntliga. Aj aj vad det blir mycket plugg. Och sen lär det också bli eftersom jag har 2 hästar att ta hand om och först nu ska jag på arbetsintervjuv. hihi, nervöst men det kommer nog gå bra! :)

Känns som jag bara klagar idag och det gör jag ju. Är så himla stressad så i slutspurten. Måste verkligen lägga i en högre växel så att jag får allting gjort. Så nu ska jag skriva lite mer på min uppgift.  adios amigos!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0