00.00

Blev inte mycket tv tittande. Datorn lockade mer och nu har jag uppdaterat nerladdnings programmet så the music flows! Knarkar Svennebanan just nu. Har nog drabbats av Svennebanan sjukan som min bror har för tillfället. Låten är ju inte ens bra! Eller bara om man är lite berusad och står på ett flak. Då är nog alla låtar bra, hehe. Måste fan sova snart asså! Ska upp tidigt och åka till stallet och mocka och göra allting så att jag slipper göra det imorn innan träningen. Sen ska jag hem och göra mig i ordning och sen ska jag följa med älskling till jobbet. Hehe, han jobbar i både Kista och Täby så tänkte ta mig en liten fönstershoppingsrunda också :D

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0